Re: Drukarka na LPT czy USB

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 15:19:32 MET

Dnia 18.11.2002 13:21 , Piotr Rogowski powiedział:

> Chodzi o Windows NT/2K/XP i podlaczenie drukarki poprzez USB. Mam
> drukarke na USB i aby istniala mozliwosc drukowania w programach
> DOS-owych wykonalem powyzsza czynnosc. W tym momencie nie trzeba sie
> bawic w drukowanie do pliku, czy net use itp. rzeczy. Wydruki z DOS
> ida na LPT1, a drukarka podlaczona jest poprzez USB

No coraz ciekawiej... codziennie się człowiek czegoś uczy.
Tylko czy wszystkie programy dosowe chodzą pod emulatorem DOS z XP?
A te wydruki z "DOSa" to idą w końcu na LPT czy na USB?
Myślę że na USB a chciałeś powiedzieć że program dosowy "mysli", że
wysyła na LPT.

W takiej sytuacji odpowiedź na wcześniejsze pytanie "po co tak?" brzmi:

Z powodu niemania :) XP (szkoda pieniędzy) a mania 98SE :) (też szkoda
pieniędzy ale "Pogrom Płatnika*" przycisnął do muru).

pozdrawiam
Sławek

* - Pogrom Płatnika (C) wymyślił roman_at_silesia.pik-net.pl