Re: Okulary do dłuższej pracy przy komputerze ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 15:16:44 MET

Użytkownik "plitkin" napisał:

> Wszystkie okulary z filtrami. Dostepne w
> kazdym OPTYKU. Vision EXpress twierdzi,
> ze maja dodatkowo (poza antyrefleksem) filtr
> antymagnetyczny

Radziłbym się dobrze zastanowić przed wywaleniem dodatkowej kasy na
coś takiego. Rok temu wybrałem się do ww. firmy po okularki. Po
długich debatach z okulistą okazało się, że o dobre okularki nie
łatwo. Po pierwsze: są dostępne tylko na zamówienie. Po drugie:
cholernie drogie. Mi doradzono plastikowe soczewki, potrójny
antyrefleks, fotochromy oraz jakiś cudowny filtr antystatyczny.
Wybuliłem prawie 600 zł (mimo prawie najtańszych oprawek) i wcale nie
jestem zadowolony. Przede wszystkim dlatego, że po roku strasznie się
porysowały i będę musiał znowu wymieniać (kolejne 6 baniek?). A wartwa
antystatyczna to nie wiem jak działa - bo ja nie zauważyłem różnicy.

Pozdrawiam,
Sniper