Re: PIV a Athlon XP 1800+ i jescze...

Autor: krzys_iek (krzys-iek_at__spam-no_wp.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 15:08:16 MET

Slawomir Marczynski wrote:

> Na ten przyklad jakis /expert/ w TVP1 tak tlumaczyl hyperthreading,
> iz zrozumialem ze dopiero wraz z Pentium VI bede mogl miec otwartego
> Sapera i jednoczesnie okienko z Notepadem. :( Co ja zrobie bez PVI
> !!! (Tak. Bez Pentium-szesc. BTW, Z80 mial mozliwosci niewiele
> gorsze.)

heh o tym PALANCIE ktory pier... bo za to mu placa mowilem :-) w panoramie
widzialem go.

sciagal poczte i skanowal dysk ? No i MMX pewnie mu jeszcze dopalal a
internet szybciej dziala.

> wolnym - kupowanie "na zapas" nie jest IMHO optymalna strategia.

zupelnie sie zgadzam, kiedys sam wrobilem sie to ch**two intela p166MMX, nie
siedzialem jeszcze w kompach na takim poziomie jak dzis, rodzice kupil -
1250zl kosztowal ten pierdolec, zero roznicy prawie pentiakiem bez MMX. Za
ta kase za rok mialbym znacznie szybszy procek. Ogolnie intel nie sp... z
tym marketingiem sowim, poluja na lamy. Za psia kase w porownaniu do P4
kupilem (ceny ktore kiedys byly byly takie ze amd kosztowal znacznie mniej)
kiedys durona (na sprobowanie) i zostaje narazie przy marce. Intel
szybciutko obnizyl ceny na procki po wejscu athlona... i bogu dzieki ze jest
konkurencja jakas , ale intel ma ugruntowana pozcyje i latow sie nie ugnie
niestety, na HT po takiej reklamie w wiadomosciach poleca zaraz ludzie :-)
... no coz. Musze poczekac az napisze tego posta by wlaczyc mp3 - nie mam HT
:( :)

pozdr