Re: Mysz radiowa

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 14:49:25 MET

Użytkownik "Marthy" <marthy1_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Juz sie dowiedzialem w miedzyczasie, ze to jednak prawda. Przy
> szybkich ruchach. Ze tak sie wyraze, chodzi o "czestotliwosc
> probkowania/odswiezania" myszy. Duze znaczenie ma to przy grach
> wymagajacych szybkich ruchow mysza. Jednak to jest informacja typu
> "gdzies o tym czytalem"...

to opoznienie wynikalo z ograniczen nadajnika/odbiornika radiowego
natomiast zostalo to zupelnie rozwiazane w myszkach Logitecha MX700 z tym
ze mysz kosztuje 349 zl i od tygodnia jej szukam i nie moge nigdzie kupic

PS
podobno na sprzedaz tego modelu ma wylacznosc VOBIS
maja ja w katalogu ale nie ma w sklepie :(

Eathan