Re: Mysz radiowa

Autor: Marthy (marthy1_at_wp.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 23:52:11 MET

Użytkownik ":: [rw] gericotel ::" <no_at_spam.com> napisał w wiadomości
> Marthy wrote:

> CZLOWIEKU TO TROSZECZKE POMYSL, W JAKI SPOSOB ROZCHODZA SIE FALE
> i z jaka predkoscia. Wowczas stwierdzisz czy to prawda czy falsz.
> Mysl Mysl Mysl ...

ROTFL!!
Wiem jak rozchodza sie fale... Nawet nie myslalem o takim rodzaju
opoznienia...

Juz sie dowiedzialem w miedzyczasie, ze to jednak prawda. Przy
szybkich ruchach. Ze tak sie wyraze, chodzi o "czestotliwosc
probkowania/odswiezania" myszy. Duze znaczenie ma to przy grach
wymagajacych szybkich ruchow mysza. Jednak to jest informacja typu
"gdzies o tym czytalem"...

Marthy