Re: Riva tnt 2 M64 32 Mb

Autor: Władysław (wladek_g_at_interia.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 13:57:34 MET

> A jakiś radiator na nim jest? Z wiatrakiem? Bo u mnie jest
> radiator i wiatrak, wiatrak się ładnie wyłącza i wszystko jest OK.
> I jakie taktowanie?

Sorry był tu mały skrót myślowy procesor graficzny na karcie ma zamocowany
(chyba na stałe) ratiatorek i tylko tyle! po 10 minutach od włączenia
komputera radiatorek jest gorący dotykając go mozna się poparzyć! Wiatraka
zadnego nie ma i nie było (na rivie masz wiatrak???)

taktowanie "normalne" (chyba 125 MHz) tzn nie jest kręcony kiedys był ale
tylko programowo i to nie dłużej niż 2 godziny w sumie (po kilka minut
dziennie)