Re: IDE - jak podlaczyc?

Autor: RP (r.p.2002_at_wp.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 12:58:12 MET

Użytkownik "Sander" <sander_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> "MichalW" <NOSPAM.Michal.Wisniewski_at_bigfoot.com.invalid> napisał(a)
> w wiadomości ...

> http://www.cdrinfo.pl/cdr/porady/podlaczenie/ideconf.php3

hmmm - jedno mnie tu zastanawia - na stronce napisali, zeby podpinac
_wszystkie_ 4 urzadzenia jako Master - to tak się da ? (zawsze wydawalo mi
sie, ze jak wisza na jednym kablu to jedno musi byc Master a drugie Slave -
a tu taka ciekawostka) - wspominaja co prawda cos o starych/nowych plytach -
ale i tak dla mnie jest to wiecej niz zastanawiajace (jak tylko wroce do
domu to przetestuje czy rusza dwa dyski Master na jednej tasiemce - plyta
nowa bo Asus P4GE wiec nie powinno byc z tym problemow)

RP