Re: Kilka pytan nt. ATA 33/66/100

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 13:02:15 MET

"RP" napisal(la) dnia 2002-11-18 09:09, te oto slowa:

> mam kilka pytan jak w temacie:
> jak rozpoznac roznice pomiedzy ATA 33/66/100 - wiem, ze sa rozne kable -
> ATA 33 ma chyba 40 zylowy - ATA 100 chyba 80 zyl - a co z ATA 66 ??

ATA/66/100/133 - to 80-zyl'ek ;-)

> jak najprosciej to rozpoznac (mam kieszen i nie wiem w jakim max. trybie
> to to pociagnie - czy ATA 66 czy ATA 100)

Kieszen przystosowana do ATA/66 bez najmniejszych problemow obsluzy
napedy zgodne z ATA/100 ("szufladka" musi posiadac 80-zylowa tasemke
laczaca dysk !).

> czy podpiecie dysku ATA 100 na jednej tasmie z dyskiem (lub cd-romem/dvd)
> pracujacym w trybie ATA 33 spowolni ten pierwszy dysk do max. predkosci
> drugiego urzadzenia ??

NIE !
Zerknij do archiwum grupy, problem byl w zeszlym tygodniu omawiany.

> - moze troche NTG - ale jak w win2k sprawdzic z jaka predkoscia pracuje dysk
> ??

Co za lenistwo! ;-)

--
Best regards, Kosh                  kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"