Problemy z nagrywaką

Autor: Boa (boa_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 12:09:28 MET

Witam!

Kupiłem MSI 8348-B (48x16x48) z SeamlessLinkiem. No i mam problemy z nią...
Średnio pali 2, jedną rypie...Używam Platinum 700 max. 40, nagrywam na 24
lub 16.
Nagrywarka jest sama na taśmie, soft Nero.

Czy ktoś wie, dlaczego tak słabo jej idzie wypalanie? Zdarza się czasem, że
wszystko wypali ok, ale i tak pliki mają bad crc...

Najczęściej jesli płytka jest źle wypalona, to podczas jej nagrywania
słychać rzępolenie dziwne z nagrywarki.
Wie coś ktoś? Zmienić płytki? Bo nagrywarki zmienić nie mogę...

Firmware zmieniłem na najnowszy.

Za wszelką pomoc wielkie dzięki.

Pozdrr.,
Boa.