lamerskie; FS2002

Autor: pavulon1_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 18 Nov 2002 - 12:08:33 MET

Witam.
Po modernizacji kompa własnymi siłami spróbowałem odpalić Flight Simulator
2002. Jakość grafiki jest obrzydliwa, obraz przesuwa się skokami, zamiast tła
ziemi są kolorowe pola. Po wyłączeniu 3D jest trochę lepiej, ale nie ma 3D.
Inne gierki chodzą w miarę dobrze, ale do pełnej satysfakcji jeszcze daleko.
Dane : ECS K7SEM z wlutowanym DURONEM 1200+, SiS 730s, DIMM 384 MB, 64MB dla
grafiki, HDD MAXTOR 30GB
Maksymalne wymagania dla gry: procek 1 GHz, 256 MB RAM, 2,5 GB na dysku.
Wnioskuję, że grafika nie jest w stanie tego uciągnąć. Czy jest na to jakieś
lekarstwo, czy tylko podpiąć dobrą grafikę? Jeśli to drugie to jaką?
Serdeczne dzięki za podpowiedzi. Piszcie do mnie jak do przygłupa, bo nie znam
się zupełnie na tym, o czym piszę (chodzi o tematy techniczne związane z
komputerami)
Pozdro.
Pavulon