Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 20:40:44 MET
Sebol wrote:
>
> Z tym idz do Rzecznika - ewentualnie jeszcze mozesz skoczyc do serwisu i
> poinformowac ze skierujesz sprawe do sadu o odszkodowanie - na ktore masz
> spore szanse jezeli tylko udowodnisz ze monitor byl ci niezbedny - np. do
> pracy i niedotrzymanie terminow przez serwis spowodowalo straty moralne /
> materialne.
>
Można także próbowac interwencji o osób odpowiedzialnych z Sony Poland
za sprawy reklamacji - tylko najpierw trzeba ustalić presonalnie kto
odpowiada przed zarządem spółki za te sprawy. A jak nie pomoże - pismo
poleconym do prezesa (po angielsku). A jak nie - do centrali w Europie,
a jakie nie pomoże - do Tokyo. Możliwości jest wiele - ponieważ coraz
częściej słyszymy o serwisie Sony - chyba warto przynajmniej ścisły
management w Polsce powiadomić o tym, czego może nie wiedzą.
-- Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name- -zamien trzy podkreslenia na trzy pierwsze litery mojego imienia w adresie-
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:55:50 MET DST