Re: Serwis SONY

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 13:53:23 MET


Użytkownik "lm" <lprezes_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ar80j0$61a$1_at_news.onet.pl...
> Tak. wsyzstkie kwity mam poza gwarancją, która musiała być oddana razem ze
> sprzętem, a kserokopii nie robiłem.

nie szkodzi grunt ze masz pokwitowanie odbioru sprzetu. Na pokwitowaniu
powinno byc conajmniej:
- data przyjecia sprzetu
- rodzaj naprawy (gwarancyjna/ pogwarancyjna)
- miejsce
- dokladny opis sprzetu tj. model + ew. numery seryjne
- pieczatka i podpis albo sam podpis pracownika sklepu.

Z tym idz do Rzecznika - ewentualnie jeszcze mozesz skoczyc do serwisu i
poinformowac ze skierujesz sprawe do sadu o odszkodowanie - na ktore masz
spore szanse jezeli tylko udowodnisz ze monitor byl ci niezbedny - np. do
pracy i niedotrzymanie terminow przez serwis spowodowalo straty moralne /
materialne.

--
lobo_at_space.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:55:42 MET DST