Re: Karta muzyczna. Jaka wybrac?

Autor: Sebastian Pasikowski (pasikowski_at_interia.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 12:10:07 MET

Dnia czw, 14 lis 2002 o 17:18 GMT, oVo napisał(a):

> kiepski syntezator. Po ponad 5 latach wymienialem karte. Wzialem do
> przetestowania Diamond MX 300 na Aureal Vortex 2 i SB live.
> I nie mialem zadnych watpliwosci. Zostal u mnie Aureal.
> To byla ponownie ta sama roznica: moze i Blaster ma lepsze parametry
> na papierze, ale dzwiek z tych kart jest nadal "sztuczny", jakby z CD
> poddanego remasterowaniu albo co. W kazdym razie po podlaczeniu wiezy
> do Blastera poczulem sie jakbym zamienil sprzet na przenosna
> mini-wieze z supermarketu.
> Tylko dlaczego zawsze gorszy system sie przyjmuje a lepszy pada?

Bo ten lepszy jest słabszy, a ten gorszy ma większy potencjał finansowy
i czuje się zagrożony. A ludziska są jak bezmózgie istoty wsłuchane w
reklamowe wykrzykniki. Przecież miliony much nie mogą się mylić.

Sczęśliwy posiadacz Diamond MX300.

--
 -:- EKG/GG #1264107     [mailto: pasikowski_at_interia.pl]
                      registered witcomp.machine user #1