Re: Klonowanie obrazu na TV

Autor: Zbyszek G. (merida1_at_xl.wp.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 09:52:08 MET

Witaj Mack,

W Twoim liœcie datowanym 16 listopada 2002 (23:07:19) można przeczytać:

M> Witam,
M> Ostatnio pojawil sie u mnie problem. Kiedys normalnie dzialalo klonowanie
M> obrazu z kompa na TV i mozna bylo ogladac filmy, a ostatnio pojawil sie z
M> tym klopot. Caly obraz pulpitu widac bez zarzutów, jednak przy wlaczeniu
M> Vplayera badz WMP nie widac odtwarzanego filmu na TV. Jedyne co sie pojawia,
M> to chwilowy obraz, jezeli film jest zatrzymany, po czym ponownie znika...
M> Czy ktos sie orientuje co to moze byc?
M> Dodam ze mam karte graficzna GForce 2 MX 400.
M> Mack

Zobacz, czy w opcji USTAWIENIA KOLORÓW masz ustawione
VIDEO OVERLAY oraz URZĽDZENIE PEŁNOEKRANOWE jako
EKRAN POMOCNICZY.
Takie mam ustawienia przy sterowniku 40.71.
Miałem coœ podobnego i to mi pomogło.

--
Pozdrowienia,
 Zbyszek                            mailto:merida1_at_xl.wp.pl