Klonowanie obrazu na TV

Autor: Mack (mack77_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 23:07:19 MET

Witam,
Ostatnio pojawil sie u mnie problem. Kiedys normalnie dzialalo klonowanie
obrazu z kompa na TV i mozna bylo ogladac filmy, a ostatnio pojawil sie z
tym klopot. Caly obraz pulpitu widac bez zarzutów, jednak przy wlaczeniu
Vplayera badz WMP nie widac odtwarzanego filmu na TV. Jedyne co sie pojawia,
to chwilowy obraz, jezeli film jest zatrzymany, po czym ponownie znika...
Czy ktos sie orientuje co to moze byc?
Dodam ze mam karte graficzna GForce 2 MX 400.
Mack