Re: P³yta Shuttle HOT 661/P a SDRAM 133MHZ

Autor: MAX (max_kr[NO_SPAM_WYTNIJ_TO)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 23:51:50 MET

U¿ytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Hi,

> Widaæ nie czyta³e¶ FAQ gdzie ten problem jest _dok³adnie_
> opisany i napisane jest, jakie pamiêci 256 MB PC133 nale¿y
> kupowaæ, by BX je widzia³.
>
> Teraz miej pretensje tylko do siebie. Szczególnie, ¿e co dwa
> dni na grupie pojawia siê temat "widzenia po³owy pamiêci" i
> gdyby¶ po¶wiêci³ troszkê czasu na jej czytanie, to by¶
> wiedzia³ o problemie.

No có¿. Mo¿e trochê mojej winy jest w tym zdarzeniu. Niemniej ze wzglêdów na
nadmiar zajêæ nie jestem w stanie po¶wiêciæ tyle czasu na dok³adne czytanie
tej grupy dyskusyjnej ile bym chcia³

Poza tym tak dokadnie nie jestem obeznany w aspektach technicznych komputera
(praktycznie jedynymi programami które u¿ywam to Office 2000 i Acrobat 5.0),
tak wiêc chcia³em uzyskaæ jak najszybsz± odpowied¼. Do tego dochodzi fakt,
¿e kupi³em nowego kompa który nie dzia³a tak jak powinien (moje subiektywne
wra¿enie jest takie, ¿e stary (Celeron400) dzia³a szybciej ni¿ nowy z
Celeronem 1700).

A tu na dodatek chybiony zakup za 130 PLN. Co prawda mogê do³o¿yæ to do
768MB na C1700, ale efekt jest taki, ¿e komp wówczas nie chce za bardzo
dzia³aæ - praktycznie nie chce siê nic uruchomiæ. Musia³bym chyba
przeinstalowaæ system, ale to ju¿ robi³em 8 razy razy przez ostanie 4 dni.
Tak wiêc mam ju¿ do¶æ.

Mo¿e to t³umaczy moje wzburzenie

Pozdrawiam
MAX

PS: Mój nowy C1700 z WIN98SE najlepiej dzia³a z 256RAMu. Jednak jest to dla
mnie za ma³o (zrozumie mnie kto¶, kto obrabia³ ju¿ 300-stronicowy tekst w
Acrobacie)