Re: Celerony, celerony...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 18:34:59 MET

Radiks wrote:

> Mam pytanie o Celerony. Wiem co zacz PPGA i FCPGA, wiem że jest np
> C566 i to jest Coppermine(?)

Zgadza sie.

> a C566A to Tualatin (?)

Nie. NIe ma czegos takiego jak C566A tymbardziej na jadrze Tualitan,
Tualitany zaczynaja sie od 1GHz i sa w wersjach C1000A, C1100A oraz 1200,
1300 i 1400MHz. Byl jeszcze C533A na jadrze coppermine w odroznieniu od
C533 Mendocido.

> momencie się pojawiło FCPGA2 i dla których Tualatinów już występuje?

FCPGA2 to rodzaj obudowy i rozni sie od FCPGA tylko tym ze ma blache na
jadrze procka, maja to wszystkie Tualitany i niektore Wyzsze zegarowo
coppermainy.

> Pytam, bo teraz mam C566A_at_850 na przejściówce ze Slot1 (Abit BE6-II)
> i chcę się dowiedzieć co mi jeszcze na tym pójdzie - mnożnik i szyna
> wytrzymają 12*100 ale czy C1200A na tym poleci bez zastosowania
> Powerleapa?

a) nie ma czegos takiego jak C1200A, jest C1200

b) nie pojdzie, musisz przerobic przejscowke i chyba procka albo kupic
powerleap.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality