Celerony, celerony...

Autor: Radiks (radiks_at_nospam.2com.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 18:04:40 MET

Cześć wszystkim.
Mam pytanie o Celerony. Wiem co zacz PPGA i FCPGA, wiem że jest np C566 i to
jest Coppermine(?) a C566A to Tualatin (?) ale, w którym momencie się
pojawiło FCPGA2 i dla których Tualatinów już występuje?
Pytam, bo teraz mam C566A_at_850 na przejściówce ze Slot1 (Abit BE6-II) i chcę
się dowiedzieć co mi jeszcze na tym pójdzie - mnożnik i szyna wytrzymają
12*100 ale czy C1200A na tym poleci bez zastosowania Powerleapa?
Proszę, pomóżcie odpowiadając lub podajcie jakieś linki gdzie można się
dowiedzieć czegoś konkretnego (większośc danych na stronie Intela to
marketingowe bzdury, konkrety są gdzie poukrywane)

Radek