Re: 256 czy 512 oto jest pytanie

Autor: GM (universum_at_poczta.fm)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 16:49:19 MET

> wszystko zależy od tego, do czego się używa kompa. Ja nie gram, więc dla
> mnie 128 jest wystarczające. No bo po co mi 512 do OO, Mozilli, gcc i
> javy? Oczywiście, że im więcej tym lepiej, ale trzeba brać siły na
> zamiary. Nie będe wywalał kasy w kompa tylko po to, żeby móc się chwalić
> kolegom: słuchajcie, mam 512 RAM, P4 2,8 i GF4 i mięc "piękne" wyniki w
> 3DMark'u.

Po pierwsze to zakladam ze pamiec wirualna jest wylaczona no bo jak nie to
128MB wystarczy prawie do wszystkiego(a co tam ze komp bedzie mielil
dyskiem).

Po drugie mam celerona 1300.

Po trzecie taka ilosc pamieci potrzebna jest mi WYLACZNIE DO GIER.
Chociaz ostatnio udalo mi sie zmusic EXCELA XP do kapitulacji (wyswietlil
komunikat brak pamieci)

Najpierw mialem 256MB potem zwiekszylem do 384 i sprawdzalem w jakim stopniu
uzywana jest pamiec wirualna. Nastepnie kupilem 512 i wylaczylem wirtualna.
a poniewaz mam SDRAMy ktore sa tanie jak barszcz to co mi zalezy.

GM