Re: 256 czy 512 oto jest pytanie

Autor: Konrad Kucharczyk (konradq_at_o2.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 11:45:52 MET

Użytkownik GM napisał:

> 128 MB w zupelnosci wystarcza .....do grania w karty w win98 :)
>
> Mam 512MB i np do gierki unreal2003 starcza mi na styk (pod winXP).
> Czasami gierka wyskoczy z komunikatem brak pamieci.
> Co do spowolnienia to rzeczywiscie zaobserwowalem niewielki spadek
> wydajnosci (o jakies 300pkt w 3dmark2001SE) ale byc moze jest to spowodowane
> ze mialem 256MB SDRAM 7ns a wsadzilem 2x256MB 7.5ns
>
> W 3dMarku2001SE mialem ~7541pkt a pozniej ~7338 pkt.

wszystko zależy od tego, do czego się używa kompa. Ja nie gram, więc dla
mnie 128 jest wystarczające. No bo po co mi 512 do OO, Mozilli, gcc i
javy? Oczywiście, że im więcej tym lepiej, ale trzeba brać siły na
zamiary. Nie będe wywalał kasy w kompa tylko po to, żeby móc się chwalić
kolegom: słuchajcie, mam 512 RAM, P4 2,8 i GF4 i mięc "piękne" wyniki w
3DMark'u.

--
pozdrawiam, Konrad
Linux Registered User #293048