Re: Radeon 8500

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 16:21:55 MET

"Marcin 'Lazy' Kamiński" <lazy_at_wywalto.konto.pl> wrote:

> Wlasnie na taka sie zdecydowalem, nie w tej firmie, ale mam
> miec w pon. Ogolnie dobra bedzie?

Nie powinieneś narzekać. Jeśli przesiadasz sie z nVidii
to zauważysz różnicę m. inn. w nasyceniu kolorów.
Przed instalacją Redeona pamiętaj o wywaleniu sterów
nVidii (odinstalować przez panel + wywalić wpisy z rejestru)

> I tu wlansie mam klopot - Codegen 300w ;) Mam nadzieje,
> ze mi przynajmniej odpali na tym zasilaczu..

Nikt nie twierdzi, że nie pójdzie. Może nawet zadziała OK
przy 3D. Zależy jak trafiłeś. Wejdź może do BIOSu i sprawdź
jakie masz aktualnie napięcie na 3.3V.
Z tym zasilaczem MOŻESZ ale nie musisz mieć kłopotów ;)

 Pozdr.