Re: Co w starym BIOSIE aby...

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 23:52:09 MET

On 15 Nov 2002 19:35:45 +0100, milano_at_op.pl wrote:

> Dodam, ze jest to BIOS firmy American Megatrends z 10/10/1994 roku. a kompa
> kupiłem z 5 lat temu - Optimus Harvard. Help me!

Nic nie musisz przestawiać.Włóż dyskietkę do stacji dysków i ta
dyskietka zostanie wczytana przez system.

Co Ty piszesz,że Bios nie ma tej funkcji! Chyba Ci się tylko zdaje.

Jak chcesz,to przestaw w Biosie Hard Disc na Floppy (jako pierwszy dysk)
i będzie startował z dyskietki,a dysku twardego nie zauważy.

--
Kaja