Re: DVD nie widzi płyt

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 23:59:44 MET

On 15 Nov 2002 10:40:02 +0100, mad3_at_poczta.onet.pl wrote:

> Zastanawiam się nad użyciem młotka. Czy nikt nie ma jakiegoś pomysłu?
> Hilfe!

Nie wiem jak jest zbudowana nagrywarka,ale przypyszczam,że jakąś
soczewkę tak jak CD-ROM posiada.Musisz ją rozmontować i wyczyścić
wacikiem (takim do uszu,bez farfocli) zmoczonym w *czystym* spirytusie.

Mój CD-Rom też nie widział ostatnio płytek,też było słychać takie
tykanie,a nawet łupanie i trzeba było go przeczyścić (soczewka i
okolice).Poprzednim razem czyściłam go rok temu.

--
Kaja