Re: Wentyl przy zasilaczu

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 21:36:11 MET

In article <ar3chn$9p8$3_at_news.tpi.pl>, GM wrote:

> Nie rozumiesz...

Rozumiem.

> Jozbierz zasilacz, przelacz zasilanie wentylatora na 5V, powieksz otwory
> wylotowe i wlotowe w blasze, zloz zasilacz i zamontuj.

O to mi chodziło, żeby zasilacz nie chodził z całkiem zdjętą obudową, bo to
pogarsza przepływ powietrza. U mnie grzejący się dławik jest przy samym
wlocie od strony wewnętrznej, jak zdejmiesz blachę, to powietrze nie będzie
wciągane przez ten otwór, tylko z otoczenia wentylatora, chłodzenie tego
elementu mocno się pogorszy. Sprawdzałem.

Dziury można powiększyć, tylko trzeba uważać, żeby potem jakieś kable nie
właziły do środka. I teoretycznie mogą się zwiększyć zakłócenia radiowe od
takiego komputera.

Paweł