Re: Wentyl przy zasilaczu

Autor: GM (universum_at_poczta.fm)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 18:56:37 MET

> Ale nie rozebrany! Zamknięty, bo inaczej powietrze wpada do wentylatora
> "bokiem", a nie przepływa wokół części, które wymagają chłodzenia.

Nie rozumiesz...

Jozbierz zasilacz, przelacz zasilanie wentylatora na 5V, powieksz otwory
wylotowe i wlotowe w blasze, zloz zasilacz i zamontuj.

W standardowych zasilaczach 50% powietrza nie przeplywa ze wzgledu na
wielkosc otworow wlotowych i wylotowych w zasilaczu.
Objetosc powietrza przeplywajacego przez zasilacz przy zasilaniu 5-6V bedzie
taka sama (po wycieciu blach) wiec nic sie nie zmieni.

Kurcze szkoda ze nie mam aparatu cyfowego to bym pokazal pare fotek jak ja
to zrobilem.

GM