Re: Komputer do grafiki - kilka pytan

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 14:46:41 MET

Użytkownik "Tomasz Swidzinski" napisał:

> Wg mnie 256 wystarczy do b. wielu zastosowan.

OK, niech ci będzie. Ja nie lubię czekać na rezultaty pracy. Zresztą
płacą mi za to, żeby wszystko było na czas :-)

> Kafejka jest po to azebys mogl wyrenderowac 40
> sekund animacji [...]
> zaden 1 komp tego nie policzy w sensownym czasie

No tak... ja mam od tego sieć komputerową.
Ale zaskoczyłeś mnie tym, że w kafejkach można skorzystać z "klastra
obliczeniowego". Nie zaglądam do nich, bo nie mam takiej potrzeby, ale
ciekawi mnie kwota takiej usługi: płacisz za kilka stanowisk, czy jak?

Pozdrawiam,
Sniper