Re: inny pomysł na cichy zasilacz

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 12:17:13 MET

In article <ar2kdi$7if$1_at_news.tpi.pl>, Vetch wrote:

> Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał
>
> Stabilizatory i filtry koniecznie.
> Ale i tak, przy tej wydajności prądowej miałby
> on wymiary obudowy ATX :-)

Transformator toroidalny o mocy 100W nie jest taki znowu wielki. Myślę, że
całość miałaby wysokość około 15cm na podstawie o powierzchni obudowy. Co do
stabilizatorów, to by trzeba sprawdzić, ale nie sądzę, żeby z takich
tandeciarskich zasilaczy ATX po 50zł wychodziło jakieś wybitnie stabilne
napięcie, a komputer na tym działa. Problemem może być brak zabezpieczenia
przed zwarciem.

Paweł