Re: Komputer do grafiki - kilka pytan

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 18:30:18 MET

Użytkownik "Tomasz Swidzinski" napisał:

> To tyle odwetu za kulki renderowane na 256 ramu ;-)

Nigdy nie miałem problemów z czytaniem ze zrozumieniem, ale po twojej
wypowiedzi trochę zbaraniałem. Napisałeś to co myślisz, nie bardzo
ubierając to w zwięzłe i jasno sformułowane zdania. W ostateczności
nie jestem przekonany kogo krytykowałeś i za co? Czy wg ciebie 256
RAM'u to mało, czy dużo? Po co te kafejki? Dlatego, że są zwykle
wypasione na maxa i mają dużo pamięci i mocne proce?

Pozdrawiam,
Sniper