Re: hp 610

Autor: Pawel W (prabula_at_interia.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 08:02:49 MET

Kolega "Ucho" <abuse_at_tpnet.pl>
pyta

> To ja tak przy okazji, też padła mi drukarka HP ale 695. Po włączeniu
> powera zamiast normalnego autotestu( czy jak sie to nazywa) szarpie
> mocno glowicą i wydaje dość głośny dzwiek- diagnostyka daje komunikat
> 'zablokowany mechanizm drukujący'- oczywiście żadnych ciał obcych tam
> nie widzę, drukarka nie zaliczyła także żadnego uszkodzenia fizycznego.
> A więc naprawa czy nowa drukarka?

wyczyść pasek prowadzący (cienki pasek z przeźroczystej folii
z naniesionymi pionowymi markerami), jego zbrudzenie powoduje, że drukarka
'nie wie' w jakim położeniu jest głowica, ogólnie warto czasem rozebrać i
wyczyścić drukarkę a nie tylko kazać jej drukować

pozdr
pawel w

Z kraju i ze swiata, minuta po minucie >>> http://link.interia.pl/f1676