Re: hp 610

Autor: Ucho (abuse_at_tpnet.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 20:47:30 MET

To ja tak przy okazji, też padła mi drukarka HP ale 695. Po włączeniu
powera zamiast normalnego autotestu( czy jak sie to nazywa) szarpie
mocno glowicą i wydaje dość głośny dzwiek- diagnostyka daje komunikat
'zablokowany mechanizm drukujący'- oczywiście żadnych ciał obcych tam
nie widzę, drukarka nie zaliczyła także żadnego uszkodzenia fizycznego.
A więc naprawa czy nowa drukarka?

--
Jan J. Ruthe: (na lizie do newsów jest tylko pine [i telnet ;> ])
hash: to jest jakas różnica?