Jak wprawic w ruch wentylator?

Autor: buceador_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 14 Nov 2002 - 22:14:50 MET

Witam,
       Na liscie tej jestem tylko goscinnie - czy moglby mnie ktos poratowac
informacja, jakie parametry (napiecie i natezenie chyba wystarczy?) powinien
miec zasilacz majacy wprawic w ruch wiatraczek chlodzacy zazwyczaj procesor w
komputerze.
Musze go uruchomic poza komputerem. Podpialem go probnie pod zasilacz od
starego laptopa (DC 9,5 V 3A) i dziala, ale chyba tylko na "pol gwizdka".

Bede bardzo wdzieczny za pomoc (najlepiej na priv)

Pozdrawiam,

Janek