Re: pasmo prznoszenia/wizyjne w monitorach

Autor: efreet_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 14 Nov 2002 - 17:52:41 MET

> ze jestem zainteresowany kupnem monitora iiyama ktorego ten parametr odbiega
> od standardu na jego niekorzysc
Skoro wiesz, ze na niekorzysc, to po co sie pytasz ?? A ja tak tylko z
ciekawosci zapytam, dlaczego na niekorzysc ?? Bo co za duzo to niezdrowo ??
Otoz moj mily iiyama slynie z - jak to ktos kiedys na grupie powiedzial - z
nieprzyzwoitego pasma przenoszenia...co za tym idzie mozesz pracowac z b. duzym
odswiezaniem, a to jak najbardziej korzystnie wplywa na wzrok...a tak sie
sklada, ze pozostale parametry ma rowniez mocno wygorowane (mowie caly czas o
serii Pro) i iiama nalzey do najlepszych (ale i najdrozszych - choc ostatnio
spuscili ostro z cen) monitorow.

> Parametry sa niedokonca wazne.
W ogole...najwazniejszy jest wyglad obudowy, bo jak bedziesz brzydka, to sie
nie bedzie dalo wytrzymac (wytrzymalbys prace 12 h dziennie patrzac sie na
brzydki monitor ?? feee....)

> mysle ze geometri Sony nic nie brakuje a opinie znajomych grafikow sa takie
> ze ma idealne odwzorowanie kolorow co przy pracy grafika jest istotne.
Zaraz zaraz...myslisz cos, ale w przeciwienstwie do ciebie, twoi znajomi mysla,
ze masz racje ??

E3t