Re: pasmo prznoszenia/wizyjne w monitorach

Autor: J. Kadron C. (kadron_at_wp.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 10:13:54 MET

Użytkownik <pxoz_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
Witam

Czy moglby mi ktos wyjasnic prostym jezykiem co oznacza ten termin i jaki ma
on wplyw na komfort pracy/zmeczenie oczu przy monitorze. POwiem konkretnie
ze jestem zainteresowany kupnem monitora iiyama ktorego ten parametr odbiega
od standardu na jego niekorzysc, za to ma on swietna geometrie i pozostale
parametry. potrzebuje monitora wlasnie o b. dobrej geometri , dobrym
odwzorowaniu kolorow do wielogodzinnej pracy z grafika i internetem. Rzadko
korzystam z gier i filmow dvd. \\

Prosze o rade

Rada jest taka. Sam teraz borykalem sie z zakupem monitora. I po wielu
bojach padlo na Trinitron Sony. Jak to napisal moj znajacy sie znajomy.
Parametry sa niedokonca wazne. Istotna jest jakosc wyswietlanego koloru. BTW
mysle ze geometri Sony nic nie brakuje a opinie znajomych grafikow sa takie
ze ma idealne odwzorowanie kolorow co przy pracy grafika jest istotne.

Pozdrawiam i zycze udanych zakupow.

Jarek