Re: tuner AverTV - juz prawie dziala

Autor: Amber (newsgrabber-nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 10:46:45 MET

>tylko jakos slaby obraz jest - zaklocenia od sasiednich kart sa b. duze :(

upewnij się, że doprowadzasz dobry sygnał. rozdzielaczy sygnału używaj
tylko wysokiej klasy, wtyczek i złączek tylko w całości metalowych
itd.

ja miałem problemy z obrazem do momentu, w którym nie kupiłem sobie
używanego rozdzielacza sygnału, tj. takiego, jakie stosowała sieć
kablowa(Vectra w moim mieście wymieniała sieć, i można było te części
kupić na kilogramy).

nie jestem fachowcem, ale na mój rozum, to karta wymaga silniejszego
sygnału niż typowy telewizor.

taki rozgałęźnik abonencki ma IN, OUT i TAP (na tym ostatnim jest
wyjście osłabionego sygnału do abonenta).

podłączyłem tak, że na IN wchodzi sygnał, z OUT wędruje do tunera w
kompie a z TAP - do telewizora. w ten sposób na obu mam obraz-żyletę i
skończyło się łapanie zakłóceń z sąsiednich kart.

--
Amber
P.S. Odpisujac usun w adresie no spam.