Diagnoza SiSoft Sandra

Autor: MEMEX (memex_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 17:01:07 MET

Witam! Mam nastepujacy problem. Posiadam procesor Celeron 800MHz na
plycie ABIT BX133-RAID. Program Sandra pokazuje mi, ze mam ustawiona za
wysoka czestotliwosc FSB (a w biosie widac ze jest 100MHz) i za wysoka
czestotliwos procesora (a w biosie widac ze mam 800MHz, mnoznik 8x). O
co chodzi? Przeciez to sa prawidlowe ustawienia dla tego procesora i
plyty. Do ustawiania tych parametrow uzywam menu w biosie (alternatywnie
plyta ta umozliwia rowniez ustawianie tych parametrow za pomoca
przelacznikow DIP).

--
kind regards
MEMEX