Diagnoza SiSoft Sandra

Autor: MEMEX (memex_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 17:41:56 MET

Witam! Mam nastepujacy problem. Posiadam procesor Celeron 800MHz na
plycie ABIT BX133-RAID. Program Sandra pokazuje mi, ze mam ustawiona za
wysoka czestotliwosc FSB (a w biosie widac ze jest 100MHz) i za wysoka
czestotliwos procesora (a w biosie widac ze mam 800MHz, mnoznik 8x). O
co chodzi? Przeciez to sa prawidlowe ustawienia dla tego procesora i
plyty. Do ustawiania tych parametrow uzywam menu w biosie (alternatywnie
plyta ta umozliwia rowniez ustawianie tych parametrow za pomoca
przelacznikow DIP). Nawet programik zassany ze strony Intela (Intel
Processor Frequency ID Utility Version 4.61) pokazuje, ze czestotliwosc
pracy procesora to 800MHz a czestotliwosc FSB to 100MHz. A wiec co to
oznacza?

--
kind regards
MEMEX