Re: Jak monitorowac obciazenie GeForce?

Autor: FalconTm (falcontmxxx_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 16:35:35 MET

> Czolem Panowie!
>
> Mam problem: od pewnego czasu po paru godzinach pracy (szczegolnie w grach
3D)
> pecet robi mi "miekki" reset- poniewaz mam porzadne chlodzenie i na
procesorze
> glownym i na procesorze karty graficznej to podejrzewam moze przegrzanie
> pamiecie karty?
>
> Czy jest jakis program monitorujacy obciazenie procesora karty graficznej
> czasie i zapisujacy to do logu ? Bo jak mi PC pada to musialoby to byc w
pliku
> [...]

Mialem to samo na GF4 MX - reset albo zwis.Po wymianie na GF3 Ti
wystepuja tylko zwisy.Podejrzewam albo pamiec karty (3,5 V zamiast 3,3,
nie wiem czy to wina plyty gl. czy karta tak powiela napiecie,bo w sumie to
karta standardu AGP 2.0 i wymagane napiecie z plyty to 1,5 V.),albo
zasilanie.Przymierzam sie do wymiany na 400 - 500 W wiec stanie sie jasne.

Generalnie nie wiem do konca jak to jest przy standardzie AGP 2.0.
Czy plyta musi dostarczac napiecie 1,5 i 3,3 V do karty czy tylko 1,5.
Przy nowych plytach z X8 pisze wyraznie ze obsluguje tylko karty 1,5 V,
wiec nie wiem jak jest rozwiazane zasilanie pamieci.

Dodam ze plyta glowna K7S5A :), wiec pewnie tez masz na pamieciach 3,5 V