Jak monitorowac obciazenie GeForce?

Autor: simplayer_at_wp.pl
Data: Thu 14 Nov 2002 - 10:38:37 MET

Czolem Panowie!

Mam problem: od pewnego czasu po paru godzinach pracy (szczegolnie w grach 3D)
pecet robi mi "miekki" reset- poniewaz mam porzadne chlodzenie i na procesorze
glownym i na procesorze karty graficznej to podejrzewam moze przegrzanie
pamiecie karty?

Czy jest jakis program monitorujacy obciazenie procesora karty graficznej w
czasie i zapisujacy to do logu ? Bo jak mi PC pada to musialoby to byc w pliku
zapisane, co sie z nim na chwile przed "katastrofa" dzialo?

Karta: GeForce3 MX 32MB
Inne: Athlon 1.33, plyta ECS K7S5AL, 512 MB DDR RAM

Pzdr
 simplayer