Re: Problemy z RAM

Autor: FalconTm (falcontmxxx_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 03:06:49 MET

: Witam!
: Poruszałem już ten problem na alt.pl.comp.os.hacking i nie dowiedziałem
sie
: zbyt wiele, co najwyżej tyle że jeszcze jeden grupowicz miał ten sam
: problem.
: A problem jest taki.
: P II 700 , płyta BVD2A Procompa na VIA Apollo Pro, WIN 98 SE
: Standardowo chodziło wszystko na 2x128 RAM - wszystko było OK
: teraz chodzi na 1x256 RAM - jest OK
: ale po włożeniu pamięci wiekszej niż 256 Mb (2x256 ten sam model,
256+128),
: pod WIN, Norton wykrywa błędy, sam system jest również bardzo niestabilny
: (wywala bluescreena o braku pamięci).
: Próbowałem już chyba wszystkiego (przepinanie RAM na różne banki,
: sprawdzałem na innym systemie, zaktualizowałem BIOS) bez efektu
:
: Co z tym zrobić, może ktoś miał już taki przypadek i pomoże???
: RAM jest napewno sprawny.
:

Odnosnie Nortona bodajze do wersji 2001 wysypywal sie powyzej 256 MB.
Co do pamieci przy opcji 2 X 256 - moze plyta tyle juz nie obsluguje (3 X
128 ??)
A przy polaczeniu 2 roznych po prostu sie gryza.Sprubuj wlozyc te szybsza do
banku
zerowego