Problemy z RAM

Autor: Kuca (kuca2_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 00:34:24 MET

Witam!
Poruszałem już ten problem na alt.pl.comp.os.hacking i nie dowiedziałem sie
zbyt wiele, co najwyżej tyle że jeszcze jeden grupowicz miał ten sam
problem.
A problem jest taki.
P II 700 , płyta BVD2A Procompa na VIA Apollo Pro, WIN 98 SE
Standardowo chodziło wszystko na 2x128 RAM - wszystko było OK
teraz chodzi na 1x256 RAM - jest OK
ale po włożeniu pamięci wiekszej niż 256 Mb (2x256 ten sam model, 256+128),
pod WIN, Norton wykrywa błędy, sam system jest również bardzo niestabilny
(wywala bluescreena o braku pamięci).
Próbowałem już chyba wszystkiego (przepinanie RAM na różne banki,
sprawdzałem na innym systemie, zaktualizowałem BIOS) bez efektu

Co z tym zrobić, może ktoś miał już taki przypadek i pomoże???
RAM jest napewno sprawny.