Re: {SZUKAM] Nagrzewnicy do lublina

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 00:12:30 MET

> Szukam wkładu do nagrzewnicy najlepiej do lublina lub podobny
> cenna do 80 zł ?? widział ktoś ? chodze i szukam i znalazłem za 120 zł dla
> nie za dużo :-(

jezeli chodzi o sam wymiennik ciepla - to polecam wycieczke na SZROT
(inaczej zlomowisko) tam za smieszne pieniadze mozna dorwac extra
wymienniki - czasem nawet nowki (kumpel dorwal nagrzewnice od Audi o ile
pamietam za 45zl czy 55zl prawie noweczke, cala miedziana), czasem mozna
dorwac wymiennik ciepla z urzadzen klimatyzacyjnych itp

BTW od razu uprzedzam glupie komentarze ktore moga sie pojawic - SZROT nie
ma nic wspolnego z wysypiskiem smieci, a najczesciej idac "na zakupy" nie
wejdziemy na samo zlomowisko tylko kupimy to co chcemy w jakies "pakamerze"
przy wejsciu :-)

pozdrawiam