Re: problemy ze skanerem

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.skrzynka.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 00:09:50 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu ter_haar naskrobał(-a):

> Dostalem w swe lapy skaner Mustek ScanMagic 4800p. Staroc, ale jak
> daja za dormo to sie nie wybrzydza. Niestety, przy skanowaniu obrazek
> pokryty jest rownoleglymi kolorowymi liniami (rownoleglymi do
> przetwornika).

Spróbuj może skorzystać z innych driverów. Podłącz skaner u kumpla i
zobacz czy jest to samo. Być może to problem z przetwornikiem skanera.

>I podczas skanowania caly komputer sie blokuje - nawet
> mysza nie dziala.

A to już typowe. U mnie z Microtekiem jest to samo. Skanery USB już chyba
tak nie blokują kompa, ale te na LPT raczej tak.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288