Re: Komputer do grafiki - kilka pytan

Autor: Adam (fuzzy_logic_at_go2.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 13:55:19 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Wielu znanych mi muzyków pracuje na Win 98 lub ME, ponieważ sprawiają
> najmniej kłopotów z profesjonalnym sprzętem (np. kartami muzycznymi).
> Pod W2K i XP często ciężko jest skonfigurować nietypowe urządzenia.
> Ponadto W2K sprawia też problemy w konfiguracji niektórych programów,
> np. Pro Tools, Cubase VST/SX, itp. A XP jak sam pisałeś sam w sobie
> działa stosunkowo wolno.

Ja się przesiadłem na Xp, co gorsza, przyzwyczaiłem się już do niego.
Czy Xp działa wolno....no wolniej od 2000 ale chyba szybciej od ME (ale
to jest moje subiektywne odczucie).
Natomiast z kompatybilnością są faktycznie problemy. Nie wiem jak z np.
profesjonalnymi kartami dźwiekowymi typu Lynx, Card Deluxe, Antex ale
wiem, że tak : WaveLab mi nie działał (wywrotka na starcie), CoolEdit 1.2
się
dziwnie zachowywał (2.0 już OK) i generalnie przez pierwsze kilka dni
zanim pogrzebałem w Xp, pozmieniałem klucze rejestru, stery, to połowa
softu działała albo dziwnie albo wolno albo po prostu nie działała.
Dziś w nocy inastaluje cały soft typu Maya itd. zobaczymy jak Xp to zniesie
;)

--
Pozdrawiam,
Adam