Re: Komputer do grafiki - kilka pytan

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 11:37:50 MET

Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" napisał:

> Dodatkowo trzeba wziasc pod uwage pod jakim
> systemem to ma chodzic. Jesli pod W98 / Me
> to nie ma co dawac wiecej niz 512 bo system
> zaczyna spowalniac.

Wielu znanych mi muzyków pracuje na Win 98 lub ME, ponieważ sprawiają
najmniej kłopotów z profesjonalnym sprzętem (np. kartami muzycznymi).
Pod W2K i XP często ciężko jest skonfigurować nietypowe urządzenia.
Ponadto W2K sprawia też problemy w konfiguracji niektórych programów,
np. Pro Tools, Cubase VST/SX, itp. A XP jak sam pisałeś sam w sobie
działa stosunkowo wolno.

Pozdrawiam,
Sniper