Re: Hercules 3D Prophet Radeon 7500 All-In-Wonder - rozterki

Autor: Dobieslaw Wroblewski (Dobek_at_pharmanet.com.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 12:09:22 MET

> Nie poczujesz roznicy - jestem wlasnie po takiej zamianie kart.

Czy nade mna jakies fatum ciazy, czy cos? Zawsze mialem jakiegos pecha do
doboru sprzetu pod katem ogladania filmow. I nawet teraz, pomimo P4 1.8 GHz
i Radeona 7500, mam ze dwa filmy (MPEG-4), ktore mi sie zacinaja, mimo, ze u
brata fruwaly bez problemu na Athlonie 700 MHz i jakims tanim GeForce'ie no
name :-(.

Rozumiem, ze zamiana na 8500 nie zalatwi tej sprawy?

> W grach wzrost jest okolo 50%( przynajmniej w 3dmark).

Prawie nie gram. Duzo pisze, czasem cos rysuje i potrzebuje ostrego obrazu z
nasyconymi kolorami, 7500 jest pod tym wzgledem OK.

Lubie tez jakis film obejrzec, lub nagrac z TV. Chcialbym mogl to zrobic w
miare bezproblemowo i z w miare dobra jakoscia.

W zasadzie takie sa moje wymagania.

DW.