Re: Hercules 3D Prophet Radeon 7500 All-In-Wonder - rozterki

Autor: Sławek (kobal_at_pro.klienci.pkobp.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 21:02:02 MET

"Dobieslaw Wroblewski" <Dobek_at_pharmanet.com.pl> wrote in message

> Za niezbyt duza doplata moglbym wymienic onego Herculesa na oryginalnego
> ('built-by-ATi') Radeona 8500 i oddzielny tuner TV

Tez masz teraz karte "built by Ati", poniewaz tylko Ati robi all in
wonder.Zreszta masz to napisane na pudelku.

> - czy Radeon 8500 jest duzo szybszy w zastosowaniach
> biurowo-graficzno-animacyjnych? czy poczuje te roznice

Nie poczujesz roznicy - jestem wlasnie po takiej zamianie kart.
W grach wzrost jest okolo 50%( przynajmniej w 3dmark).

>- czy istnieje na rynku jakikolwiek w miare bezproblemowy, dobry i markowy
>tuner TV? lepszy (lub nie gorszy) od tego, ktory jest w moim komputerze?

Napewno cos znajdziesz, a osobny tuner jest jednak wygodniejszy - grafike
wymieniasz, a tuner zostaje.Z drugiej strony jesli nie grasz ,to nie musisz
zmieniac grafiki co pol roku i smialo mozesz zostac przy all in one.Co do
linuxa to stare all in wonder na rage pro jako tako chodzilo.Nie wiem jak
jest teraz.

pozdrawiam
Slawek