GF4 poradzcie

Autor: ross (rossman_at_idea.net.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 11:27:55 MET

Witam,
wlasnie mam zamiar kupic jedna z dwoch kart i nie wiem ktora:

Pixelview GF4 MX420 64Mb DDR TV ULTRA za 225zł lub
Pixelview GF4 MX440SE 64Mb SDR TV za 244zł

wiem ze obydwie gowniane ale i tak musze kupic. Wiem ze ta pierwsza ma DDR i
do tego ULTRA co daje niesamowita przewage nad zwyklymi SDR'ami ale z kolei
ta druga ma 440, tylko czy ta roznica w chipsecie da cos z tymi SDR'ami.
Poza tym nie wiem co to za 'SE' i czy tyczy sie chipsetu czy calej karty.
Bardzo prosze o uwagi i sugestie bo do jutra musze sie zdecydowac, z gory
dzieki.

pozdrawiam
Patryk Rosiński
rossman_at_idea.net.pl