UPS'y

Autor: Rafał Rajs (elessar_at_nospam.bdi.com.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 10:41:53 MET

Witajcie.

Czy mozecie doradzic lub/i polecic jakiegos UPS'a.
Nie chodzi o to, aby jak najdluzej pracowal (wystarczy kilka minut), tylko o
w miare skuteczna ochrone przeciwprzepieciowa etc ....

W tej chwili mam dwa UPS'y APC seria Back-UPS i Back-UPS Pro. W sumie jestem
zadowolony, bo spelniaja swoja role. Jednak mam duzy problem z siecia
elektryczna. Zwykle filtry przeciwprzepieciowe nie wystarczyja. Czesto
padaja zasilacze, czasami wraz niestety z innymi czesciami kompa. W
komputerach podpietych do UPS'ow nie zauwazylem tych problemow.

Zatem czeka mnie zakup jeszcze kilku UPS'ow. Tylko jeden haczyk. Nie wiem
czy starczy mi funduszy aby kupic dla wszytkich APC. Stad pytanie, moze
znacie tansze rozwiazania. Slyszeliscie o Orvaldi? Jakies opinie?

--
z gory dzieki
Rafał