Re: publiczne pieniadze w blocie

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 10:26:33 MET

Użytkownik "von_Kowal" napisał:

> To jeszcze nic ostatnio u kolegi z TPS-y widziałemswirzo
> zakupione Komputery Della z Geforce 4 Quadro 256 MB
> DDR na pokladzie ..

Heh, poruszyłeś znany mi temat. Mam kumpla, który pracuje na poczcie w
miejscu, z którego rozworzą sprzęt na całą Polskę. Przypadek o którym
piszesz, to jeszcze pikuś. Zupełnie normalnym zjawiskiem jest u nich
zakup wypasionych superkomputerów IBM'a z RISC'owymi procesorami i
magistralami PCIExpress po kilkadziesiąt tysięcy sztuka. A żeby było
śmieszniej większość tych maszyn idzie na serwery do zarządu, gdzie
zapotrzebowania zaspokoiłby zwykły tani serwerek-składak.

Patrząc z drugiej strony: poczty bym się tak nie czepiał. Nie wiem na
ile jest dotowana przez państwo, ale jako przedsiębiorstwo funkcjonuje
całkiem nieźle i troszkę kasy zarabia.

Pozdrawiam,
Sniper