Re: publiczne pieniadze w blocie

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 20:54:35 MET

To jeszcze nic ostatnio u kolegi z TPS-y widziałemswirzo zakupione Komputery
Della z Geforce 4 Quadro 256 MB DDR na pokladzie .. taka karta kosztowała w
zakupie po 8 tysiecy od sztuki. Rozbił mnie fakt ze kart te maja pracowac
pod Linuxem i to tylko w trybie tekstowym bo kompy sa przeznaczone na
konsole obsługi serwerów. Przed wczoraj byłem znów u kumpla i okazało się
że połowa adminów ma już te karty u siebie a w kompach siedzi różne
dziadostwo w stylu stare S 3 jakieś rivy 128 no co tam ktoś miał pod ręką.
Jak dobrze zagadam sam może też wyciągnę taka kartę :)) . Ale fakt jest
faktem ... widać na co idą zdarte z nas pieniądze

Pozdrawiam